Staj Seferbirliği Kapsamında Stajı İşveren Tarafından Onaylanan, Staja Başlayacak Öğrencilerin Dikkatine!
Staj Seferbirliği Kapsamında Stajı İşveren Tarafından Onaylanan, Staja Başlayacak Öğrencilerin Dikkatine!
Üniversiteniz tarafından yapılacak sigorta giriş işlemlerinin başlatılması için; staja kabul alan öğrencilerin ilgili işverenden “Staja Kabul Belgesi” alması ve bu belgeyi üniversitenin sigorta işlemlerinden sorumlu birimine staj başlangıç tarihinden en geç 10 gün önce teslim etmesi gerekmektedir. 'Staja Kabul Belgesi'ni nasıl ulaştıracağınız konusunda Staj Komisyonundaki ilgili kişilerle iletişime geçebilirsiniz.
Bununla birlikte, Bakanlıklar vb. kimi kamu kurumları, stajyerlerine tek tek belge vermek yerine staja kabul ettiği adaylara ilişkin bilgileri EBYS üzerinden üniversitelere gönderebilmektedir. Bu durumda olan, staj seferbirliği programı kapsamında staja kabul edilen ancak kendilerine staja kabul belgesi verilmeyen öğrencilerimizin de sigorta işlemlerinin başlayabilmesi için, staja başlamadan önce Staj Komisyonundaki ilgili kişilerle ivedi olarak iletişime geçmeleri gerekmektedir.